جزییات سیستم پشتیبانی و تیکتینگ پاسخ ۱۳۹۷-۲-۲۰ ۰۱:۵۶:۳۶ +۰۰:۰۰

سیستم پشتیبانی و تیکتینگ پاسخ

بهترین روش برای پاسخگویی به درخواست های مشتریان

سفارش
بررسی دمو

امکانات اصلی سیستم تیکتینگ پاسخ

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد سیستم تیکتینگ پاسخ همین حالا با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۱۰۵۳۵۴۵

نکات قابل توجه در سیستم پشتیبانی و تیکتینگ پاسخ

تیکت ها

مدیریت و اولویت دهی به درخواست های کاربران با قابلیت اختصاص خودکار هر درخواست به یک کارمند جهت رسیدگی.

اختصاص تیکت ها

میتوانید انتخاب کنید که درخواست های مشتریان به اپراتوری که آنلاین است اختصاص داده شود یا به اپراتوری که کمترین درخواست ها به او ارجاع شده است. به این صورت میتوانید مطمئن باشید که مشتریان شما در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت میکنند.

گفتگوی زنده

مشتریان شما میتوانند از پشتیبانی بصورت کاملا زنده و لحظه ای استفاده کنند و با یکی از اپراتورهای شما در ارتباط باشند و یا فایلی مانند گزارش یا تصویر مربوط به درخواست خود ارسال کنند.

در صورت آنلاین نبودن اپراتورها کاربران میتوانند یادداشتی برای شما ارسال کنند.

شیوه برنامه نویسی

روش برنامه نویسی در سیستم تیکتینگ و پشتیبانی پاسخ کاملا استاندارد، ایمن، قابل انعطاف و قابل گسترش است. این سیستم بصورت کامل امکان سفارشی سازی و تطبیق با نیازهای شما را دارد.

چرا باید سیستم تیکتینگ پاسخ را انتخاب کنید؟

  • برخلاف سایر سیستم های مشابه حتی ابزارهای رایگان مثل zoopim و … هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با قابلیت های سیستم تیکتینگ پاسخ و بهبودی که در کسب و کار شما ایجاد میکند بسیار اندک است.

  • شما می توانید به تعداد دلخواه اپراتور و دپارتمان ایجاد کنید و برخلاف سایر سیستم ها که به ازای هر اپراتور یا دپارتمان هزینه ای برای شما ایجاد میشود در سیستم تیکتیگ پاسخ پس از خرید هیچ هزینه جانبی پرداخت نمی کنید.

سفارش
بررسی دمو

توضیحات کامل و جزییات سیستم پشتیبانی و تیکتینگ پاسخ

تقریبا تمام شرکت هایی که مستقیما با مشتریان نهایی محصول یا خدمات خود در ارتباط هستند باید پاسخ گوی سوالات، مسائل و مشکلات آنها در مورد محصول یا خدمات خود باشند.

به طور مثال یک شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی را در نظر بگیرید که قصد دارد سرویس دهی و خدمات پس از فروش محصولاتش را انجام دهد.

این شرکت می بایست یک سری راه های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و یا سامانه پیامک را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا از طریق این کانال های ارتباطی بتوانند سوالات خود را پرسیده، مسائل خود را مطرح کرده و یا مشکلات و درخواست های خود را اعلام نمایند تا شرکت بتواند پاسخ گوی آنها باشد و رضایت آنان را جلب نماید.

نکته ی مهمی که در این زمینه ممکن است تاثیر اساسی بر کیفیت و سرعت پاسخ گویی و خدمت رسانی داشته باشد نوع، کارکرد و سادگی استفاده ی هر کدام از کانال های ارتباطی است که شرکت مورد نظر برای مشتریان خود فراهم می کند.

به طور مثال تماس تلفنی ممکن است مزایای بسیاری داشته باشد اما از نظر هزینه و مدیریت درخواست های متعدد مشتریان ممکن است شرکت را دچار مشکل کرده و در روند ارائه خدمات اخلال ایجاد کند.

ایمیل، پنل پیامک و سایر راه های ارتباطی نیز هر کدام نسبت به شیوه استفاده و کاربردشان ممکن است مشکلات و معایب خود را داشته باشند.

اما امروزه در اغلب شرکت های معتبر برای رفع این مشکل و مدیریت درخواست ها و مشکلات مشتریان از سیستم های مدیریت درخواست پشتیبانی استفاده می شود.

این سیستم ها به شما کمک می کند تا از طریق یک وبسایت مشتریان خود را شناسایی، درخواست های آنان را ثبت به آنها جواب داده و رسیدگی کنید.

سیستم مدیریت پشتیبانی پاسخ به شما این امکان را می دهد که برای مشتریان خود یک سامانه کاملا مجهز جهت رسیدگی به سوالات و درخواست های آنان ایجاد کنید و در مجموعه کاری خود به سادگی درخواست ها را ثبت کرده، به کارمندان مختلف ارجاع دهید و پس از پاسخ گویی میزان رضایت مشتری از نحوه پاسخ گویی را بسنجید.

به کمک سیستم پاسخ می توانید کلیه درخواست های یک مشتری را رصد کرده و از مراحل و بخش های مختلف فرآیند پاسخ گویی به مشتریان گزارشات دلخواه را دریافت نمایید.

تعدادی از قابلیت های این سامانه در ادامه ذکر شده است:

— + درخواست ها

– مدیریت، پاسخ گویی، ویرایش و حذف درخواست های ارسال شده توسط کاربران

– ایجاد درخواست جدید، و جستجو در بین درخواست های موجود

– منظم کن درخواست های موجود بر اساس تاریخ، اولویت و اختصاص

– دسته بندی درخواست ها در بخش های درخواست های باز، بسته، حذف شده، و دپارتمان های مختلف

– قابلیت تعریف اولویت، وضعیت و دپارتمان برای هر درخواست

– امکان فیلتر کردن درخواست ها برای نمایش بر اساس در انتظار پاسخ، پاسخ داده شده، اختصاص داده نشده و همه ی درخواست ها

— + گفتگوی زنده

– مشاهده و مدیریت مکالمات فعال، نام کاربر، مدت، وضعیت، اختصاص به اپراتور مورد نظر و …

– مشاهده سابقه مکالمات قبلی

– ثبت گفتگوهای پاسخ داده نشده به عنوان تماس از دست رفته

— + دانشنامه

– افزودن و مدیریت دسته بندی ها بصورت تو در تو

– افزودن و مدیریت مقالات و اتصال آن ها به دسته بندی مورد نظر

— + اطلاعیه ها

– افزودن و مدیریت اطلاعیه ها با امکان تعریف عنوان و متن اطلاعیه

– نمایش اطلاعیه ها در بخش اطلاعیه برای مشاهده کاربران

— + کاربران

– افزودن و مدیریت کاربران با قابلیت تعیین ایمیل، رمزعبور، نام، نوع و …

– مشاهده لیست کاربران موجود در سیستم در دسته بندی های مختلف

– افزودن و مدیریت دپارتمان های متفاوت و اختصاص هر کاربر به یکی از دپارتمان ها برای تعیین حوزه کاری کاربرها

– امکان تعیین فیلد های سفارشی برای ثبت اطلاعات اضافی از کاربر

— + گزارش ها

– بررسی درخواست ها از کلیه بخش ها و با دسته بندی های متفاوت مانند درخواست های ورودی این هفته، درخواست های حل شده این هفته، بازدهی کارمند و …

– بررسی گفتگوهای زنده با دسته بندی های مکالمات ورودی این هفته، مکالمات هر دپارتمان، میانگین زمان پاسخگویی و …

– گزارش ساز با قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات در بخش های مختلف مانند کاربران و کارمندان، درخواست ها، گفتگوهای زنده و …

– قابلیت اجرای دستورات sql و دریافت گزارش کاملا انعطاف پذیر از اطلاعات موجود در سیستم

— + تنظیمات

– امکان تعیین تنظیمات کامل و با تمام جزییات برای بخش های مختلف سیستم مانند نام و جزییات وبسایت، تعداد مجاز درخواست ها، اجازه باز کردن مجدد درخواست و …، زمان انتظار برای پاسخ گفتگوی زنده، نحوه چیدمان مطالب دانشنامه، اجازه ثبت نام برای کاربران و بسیاری موارد دیگر

– قابلیت ذخیره فایل خروجی تنظیمات و بازگزدانی تنظیمات در زمان مورد نیاز

– امکان تعریف لوگو، منطقه زمانی، سیستم تولید و مدیریت عکس ها و …

– امکان افزودن و مدیریت زبان های مختلف برای تمام بخش های سیستم

– قابلیت استفاده از کد امنیتی گوگل برای بالا بردن امنیت فرم ها

– امکان تعیین سیستم ارسال ایمیل و بسیاری موارد دیگر